Trade-in для підприємств автобізнесу (продовження)

Дійсно, в Україні Трейд-Ін ще не став цікавим напрямком бізнесу для більшості автоділерів. І це не зважаючи на вражаючі цифри зростання продажів вживаних автівок в останні роки. Наприклад, по даним Auto-consulting, продажи вживаних авто в 2018 році вперше перевищили продажи нових. Так чому, більшість автоділерів не є активними учасниками бізнесу вживаних автівок?Відповідь очевидна. В Україні попри не поганий закон, який регулює продажи вживаних авто, відсутні необхідні підзаконні акти, які б врегулювали важливі процеси на ринку.

Про це йшлося на засіданні Круглого столу в Федерації работодавців автомобільної галузі України, 13 грудня 2018 року. Взагалі-то обговорення було більш широким, не про Трейд-Ін, а про те – «Що заважає розвитку авто-бізнесу в Україні?». Тому питання про Трейд-Ін прозвучало серед інших проблем.

Питання Трейд-Ін, серед інших, було прийняте, як невідкладне, і включено до робочого плану на 2019 рік.

Зовсім нещодавно, 21 січня 2019 року, була проведена робоча зустріч за участі: ФРАГ, ВААІД, директорів автоділерів та представника Асоціації Автобізнесу України. Там обоговорювались практичні питання підготовки робочих документів для поліпшення бізнесу вживаних автомобілів, та створення реального конкурентного середовища в цих питаннях.

Зокрема були вирішені зміни до регуляції в питаннях Трейд-Ін:

  1. Внесення змін до Постанови КМУ № 1388 від 07.09.1998 року в частині: Порядку державної реєстрації/перереєстрації та зняття з обліку транспортних засобів, що були у використанні територіальними органами  з  надання сервісних послуг МВС з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції  та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил    і   нормативів,   забезпечення безпеки учасників дорожнього руху.
  2. Внесення змін до Наказу МВС України № 361 від 05.08.2010 р. в частині: Визначення  вичерпного переліку видів суб’єктів господарювання  які здійснюють торгівлю транспортними засобами та їх складовими частинами,  що мають ідентифікаційні номери та Порядок  обліку,  створення та ведення реєстру таких підприємств, а також контролю за їх діяльністю та місцезнаходженням.
  3. Внесення змін до Закону України «Про дорожній рух» в частині : Доповнення компетенцій Кабінету Міністрів України у сфері дорожнього руху, доповнення компетенцій власників транспортних засобів, обов’язків підприємств, установ, організацій в т.ч. тих що здійснюють, продаж/перепродаж та реєстрацію транспортних засобів у забезпеченні безпеки дорожнього руху, доповнення обов’язків посадових осіб у цій сфері.
  4. Пропонується прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дорожній рух». В законі передбачається внесення змін до ст.  4, 10,12, 13, 16, 29, 30, 33,34, 35, 37, 52, 52-1,, 52-3, та внесення нової ст. 53-3.
  5. Був розроблений графік підготовки пропозицій та поданняпроектівнормативно правових актів щодо врегулювання питань продажу\перепродажу вживаних автомобілів та порядку їх реєстрації.

Ми, від Авто-Бізнес-Асоціаціі, будемо приймати активну участь в розробці та обговорені проектів документів.

Хочу додати, це перший приклад взаємодії різних асоціацій в вирішенні питань розвитку автобізнесу, без розподілу на імпортерів, офіційних автоділерів та інших учасників бізнес-середовища. Тому я звертаюсь до всіх учасників Авто-Бізнес-Асоціаціі, бути активними. Тому що Влада почує тільки тих, хто заявляє про свої потреби. То ж давайте будемо активними та об’єднаними, це нам же на користь.П. С. Хочу навести слова видатного політика їз США – «Об’єднуватись потрібно, щоб не висіти поодинці» – Авраама Линкольна.Бажаю всім успіхів!

З повагою,

Яковлев Валентин

27 січня 2019.

Related posts