Здобути більше перспектив з розумними online-інструментами trade-in.

Компанія AutoLoop нещодавно опитала 1.000 покупців автомобилей та проаналізувала 100.000 угод купівлі продажу – та відкрили значний проміжок у тому, що споживачі очікують від дилерів, та що останні думають, споживачі від них очікують. Відповідно, навіть незважаючи на те, що багато дилерів роблять значні інвестиції в цифрову роздрібну торгівлю, інструменти торгівлі на своїх веб-сайтах фактично відвертають деякі з їхніх найкращих перспектив. Насправді, типовий онлайн-інструмент для торгівлі на веб-сайтах дилерів падає невдоволено перед очікуваннями споживачів, що призводить до поганого досвіду клієнтів та втрати продажів.

Це все про гарантію

Приклад: більше половини опитаних клієнтів сказали, що найважливішим фактором для них у онлайн-оцінці автомобіля з пробігом є отримання гарантії його вартості. Але незліченні дилери досі фокусуються насамперед на вигодах швидкої оцінки – але, у дійсності, дуже мало замовників піклуються про швидкість. Фактично, тільки 1 з 5 клієнтів сказали, що вони хотіли отримати швидку оцінку.

Однак, багато інструментів, що входять у систему оцінки, не дають гарантій, оскільки процес вимагає більше часу та інтелекту. Більш конкретно, це вимагає інтелекту від живої людини, а не просто машини. Споживачі вже не довіряють торговим оцінкам у дилерів, і дослідження показують, що без певної гарантії багато споживачів просто переходять до іншого дилера.

Підвищуйте ставки за допомогою потрібних online-інструментів

Добрі новини? Дилери можуть досі отримати драматичний стрибок над конкурентами, якщо будуть використовувати найбільш точні програмні оцінки транспортних заходів. Було проаналізовано коефіцієнти переходів до угод, досягнуті за допомогою інструментів online-дистрибуції в різних компаніях, і виявили, що ті, що пропонують гарантію оцінки вартості, мають, більш високі показники переходів до угод . Фактично це означає, що дилери, які використовують менш інтелектуальний інструмент торгівлі, втрачають 10-15 угод на місяць! І це тільки початок – згідно з дослідженням, споживачі, які використовують інструменти розумної торгівлі з гарантованими значеннями оцінки, також перетворюються на покупців на 10% частіше, ніж користувачі, що використовують застарілі ресурси. Оскільки більш швидкі конверсії означають менше часу, коли споживачі мають телефонні дзвінки та електронні листи, персонал може витрачати більше часу на продаж.

За допомогою інструментів «trade-in» ключовим моментом є те, що «робота стає розумнішою, а не складнішою». Просто вдосконалюючи інтелект вашого процесу торгівлі, ви не будете витрачати гроші потенційно втрачені години. У свою чергу, ви забезпечите синхронізацію вашого дилерського підприємства з реальними уподобаннями ваших клієнтів, і станете тим, кого вони частіше вибиратимуть, коли прийде час придбати новий автомобіль.

Related posts