Дослідження: відділ сервісу становить 49% від валового прибутку дилерського центру

Американськ Асоціація Автодилерів (NADA) в кооперації з компанією Cox Automotive Inc. випустила свій «Огляд індустрії сервісу за 2018 рік», новий звіт, в якому документуються і аналізуються результати опитування, проведеного серед 3550 споживачів і 404 співробітників дилерських центрів. Його мета полягала в тому, щоб вивчити поточний стан ринку послуг і допомогти дилерам зрозуміти і отримати вигоду зі споживчих моделей, коли справа доходить до сприйняття бізнесу дилерських послуг.

Дослідження NADA показує, що відділ сервісу тепер становить 49% від валового прибутку дилерського центру. Це знаменує собою зсув в автомобільному бізнесі з 2012 року, коли обслуговування становило 45% від валового прибутку дилерських центрів. На додаток до потенціалу отримання прибутку від послуг, результати дослідження показують, що досвід обслуговування є невід’ємною частиною лояльності клієнтів і повторних продажів, так як 74% клієнтів, які відвідали дилерський центр за останні 12 місяців для обслуговування, ймовірно, повернуться, щоб купити їх наступний транспортний засіб – в порівнянні: тільки 35% клієнтів, які не відвідували сервіс.

«У зв’язку з тим, що кількість візитів в сервіс, в США з 2015 року збільшилася майже на 10%, дилерські сервіси забезпечать прибутковість протягом наступних кількох років», – сказав Джим Роше, віце-президент з маркетингу Cox Automotive.

«У дилерів з’явилася можливість захопити більшу частку ринку послуг, але їм потрібно краще зрозуміти, як споживачі думають і діють, коли справа доходить до сервісного відділу. Висновки з цього дослідження допоможуть дилерам сформувати свої стратегії обслуговування і, в кінцевому підсумку, поліпшити загальну якість обслуговування клієнтів, що є ключем до утримання, лояльності і прибуткового зростання », – сказав представник компанії Cox Automotive.

Згідно з дослідженням, співробітники дилерських центрів також повинні будуть враховувати постійні неправильні уявлення споживачів про вартість послуг дилерів. Дослідження також дає уявлення про деякі проблеми, що стоять перед дилерами на горизонті, наприклад, проблеми з пропускною спроможністю і фактори, що впливають на лояльність клієнтів. Згідно з цими даними, 86% дилерських центрів, праціючих по франшизі, наближаються до повної потужності для автомайстерень в одну зміну, при цьому зростаючий обсяг відгуків ускладнює завдання зіставлення графіка роботи платних сервісних послуг автовиробників із замовленнями на ремонтні послуги, оплачувані споживачем. Більш того, дилерські центри повинні будуть знайти способи продемонструвати цінність відділу сервісу. За словами аналітиків, в той час як споживачі йдуть далі від будинку, щоб купити автомобіль, тільки один з трьох клієнтів готовий проїхати більше 15 километрів за його обслуговуванням.

Related posts