Індивідуальна мобільність: більше, ніж автомобіль

Зміна індивідуальної мобільності відбувається швидко. Інтелектуальні цифрові та мережні системи відіграють все більшу роль у цьому. Люди все частіше організовують свою індивідуальну мобільність через свої смартфони. Важливо створити розумну мережу різних видів транспорту за допомогою App.

Дедалі частіше звучать голоси, що автомобіль втрачає свою важливість. В містах занадто багато автомобілів. Це не може продовжуватися довго. Тому міста поступово виганяють автомобілі з своїх центрів і відсувають приватний рух. Дорожній рух є проблемою для кліматичної політики. Чим краще стали двигуни, тим більшими стало машин.

Це може мати серйозні наслідки для промисловості. Якщо кліматичні цілі ЄС не будуть виконані, штрафи становитимуть мільярди. Тому розширення електричної мобільності є необхідним, але тільки корисним шляхом, коли енергія надходить з поновлюваних джерел.

Експерти бачать високий потенціал для концепцій мобільності в периферійних районах великих міст, для того,
щоб з’єднати мешканців з громадським транспортом. Мета мобільних додатків: допомогти сформувати зміни видів транспорту без втрати мобільності.

Автомобільні дилери також мають розглядати себе як постачальники мобільності, У кінцевому рахунку, однак, автомобіль є і залишається важливим емоційним фактором для багатьох людей, а не лише засобом для досягнення мети пересування. Втім, дилери не повинні обмежуються цим, а іти далі до побажань ринку. Вони мають забезпечити альтернативну мобільність для клієнтів у різних формах і відповідати їхнім побажанням гнучкою лізинговою пропозицією. У майбутньому зросте інтерес клієнтів до диференційованих послуг мобільності. Автодилерам доведеться пристосуватися до цього, наприклад, через співпрацю з іншими партнерами. З точки зору деяких експертів, може мати сенс працювати з місцевим провайдером громадського транспорту.

Автосалон повинен стати брендом

Ще більш важливим є позиціонування дилера як приватної етикетки до клієнтів. Дилер повинен зосередитися на своєму бренді і запропонувати інші послуги мобільності на додаток до транспортного засобу. За межами міст є хороші можливості для дилерів. Тому що вся нова мобільність пропонує зосередитися на містах. У сільській місцевості автомобіль не має альтернативи. Добре добра новина для автомобільних дилерів.

Не треба забувати також, що мобільність є ключовою передумовою економічного та соціального розвитку сучасних промислових і сервісних компаній.

Advertisements

Related posts