Виробники автомобілів реагують на остаточні обмеження вихлопів CO2, встановлених ЄС для вантажних транспортних засобів

Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) приймає до уваги остаточну угоду щодо регулювання, що встановлює стандарти викидів СО2 від важких транспортних засобів, досягнуті Європарламентом, Комісією та національними урядами минулого тижня.

ACEA особливо стурбована дуже амбітними цілями скорочення викидів СО2, які зараз встановлені для вантажних автомобілів: -15% до 2025 року та -30% до 2030 року. Ці цілі є надзвичайно вимогливими, тим більше, що їх впровадження не залежить виключно від виробників комерційного транспорту, а базові показники для цілей поки невідомі.

«Тепер ми можемо лише закликати країни-члени терміново активізувати свої зусилля для розгортання інфраструктури, необхідної для зарядки та перезарядки вантажних автомобілів, що працюють на альтернативних типах приводу, які потрібно буде масово продавати, щоб задовільнити ці цілі», – сказав Генеральний секретар ACEA Ерік Джоннерт.

Занепокоєння ACEA випливає з повної відсутності такої інфраструктури сьогодні. Насправді, дані показують, що в даний час не існує жодної громадської інфраструктури, яка б підходила для зарядки або заправки для електричних або водневих вантажних автомобілів. Навіть у випадку з автозаправними станціями для природного чи штучного газу , доступність залишається дуже низькою і нерівною по всій Європі.

Необхідність 28 національних урядів впроваджувати загальноєвропейський план дій з інфраструктури є ще більш актуальною з огляду на обов’язкові квоти продажів для вантажних автомобілів з нульовим викидом, які уряди ЄС погодилися запровадити з 2025 року.

Ерік Джоннарт: «Впровадження системи порівняння для виробників вантажних автомобілів повністю ігнорує попит. Ми не можемо очікувати, що оператори транспорту раптом почнуть купувати електричні або інші вантажні автомобілі з альтернативним двигуном, якщо для них немає бізнес-кейсів, і неможливо легко зарядити транспортні засоби вздовж усіх основних автомагістралей ЄС. Політики повинні діяти, щоб гарантувати, що вантажівки з нульовою емісією, які виробники матимуть намір виробляти, можуть бути куплені та експлуатовані нашими клієнтами».

Крім того, враховуючи, що ЄС вперше встановлює стандарти CO2 для вантажних автомобілів, надзвичайно хвилює те, що багато допоміжних заходів, які могли б сприяти досягненню цілей (більш довгі комбінації транспортних засобів, таких як EMS, альтернативні види палива тощо), були відкладені до щонайменше до 2025.

Advertisements

Related posts