VW видаляє діалогову прийомку як стандарт сервісу

З новими контрактами, які вступлять в силу з квітня 2020 року, багато що зміниться не тільки для дилерів VW, але і для чисто сервісних партнерів виробника з Вольфсбурга. Велика картина поки залишається прихованою, але деякі деталі поступово викристалізовуються. У якийсь момент зрушення парадигми не минуче.
Наприклад, глава Volkswagen Service Germany Ларс Ессманн оголосив про плани знизити стандарти виробника для партнерів з новими контрактами. Приклад: діалогова (пряма чи активна) прийомка більше не є обов’язковим елементом в майбутньому. Ессманн заявив: «Ми як і раніше переконані, що правильне приймання автомобіля в сервіс приносить багато. Але ми більше не диктуємо це. При цьому ми підвищуємо корпоративну відповідальність наших партнерів, чого багато хто з них регулярно вимагають».
Розширення свободи для партнерів є однією з основних ідей, що лежать в основі більш низьких вимог, продовжив Ессманн. «У минулому ми докладно описали безліч факторів введення. В майбутньому ми будемо більше фокусуватися на генерації продукції (послуг) компаній ». В майбутньому якість і продуктивність компаній стане ще більш важливими. «Задоволення потреб клієнтів на першому місці. Наші партнери краще знають, як вони досягають бажаного результату », – сказав Ессманн.

Однак, не дивлячись на те, що на перший погляд, ця заява здається приємною, вона викликала у сервісних партнерів VW, досить стриману реакцію. Наприклад, до сих пір важко зрозуміти, як насправді зміниться бізнес в результаті нових контрактів, що можна почути з мережі VW.
Особливо в фінансовому плані, багато питань все ще залишаються відкритими. Сервісні партнери VW заявляють щось на кшталт: «Підписуючи контракт, ми беззастережно приймаємо все ще не певні керівні принципи і обладнання, тому що ми навіть не знаємо, скільки коштують певні речі».

Advertisements

Related posts