Обмін досвідом: результати роботи Асоціації Автобізнесу Німеччини в 2018 році

“Нескінченна дизельна дискусія і проблеми з затвердженням WLTP погано позначилися на торгівлі автомобілями”, – заявив президент ZDK Юрген Карпінський на щорічній прес-конференції автомобільної промисловості.

Під впливом екологічних премій, частина яких поширюється на автодистрибуцію, За даними опитування ZDK в продажі були можливі лише зі знижками до 30 відсотків, а іноді і вище. Крім того, нові субсидовані автомобілі конкурували з більш прибутковим бізнесом звичайних нових автомобілів.

Продажі автомобілів амбівалентні

Продажі уживаних автомобілів склали 57,26 млрд. Євро, що на 1,8% більше, ніж у попередньому році. З меншою кількістю змін у власності в цілому, але все ще підтримуючи постійну частку ринку 51%, це була вища середня ціна автомобіля. У 2018 році вона збільшився на 3,3% до 15 610 євро порівняно з попереднім роком.

У незалежній авто дистрибуції, з ринковою часткою 16 відсотків, продаж уживаних легкових автомобілів знизився на 10 відсотків до 9,08 мільярдів євро. Частка ринку знизилася на один відсотковий пункт, середня ціна автомобілів знизилася на три відсотки до 7 890 євро, а кількість переданих у власність автомобілів зменшилася на 7,3% порівняно з минулим роком.

Продажі автодилерів становили 62,1% продажів нових автомобілів. Це на 0,7 відсоткових пунктів більше, ніж у 2017 році. Обсяг продажів 2,135 мільйонів автомобілів збільшився на 3,6 відсотка до 66,45 мільярда євро.

Зростання відбувається за рахунок збільшення середньої ціни нових автомобілів і збільшення ринкової частки автодистрибуції, наприклад, на приватному ринку і в самореєстрації.

Бізнес сервісу продовжує зростати

Позитивний розвиток сфери послуг продовжував покращуватися протягом 2018 року. Продажі зросли на 5% до 33,72 млрд. Євро. У середньому, майстерні були зайняті 86% минулого року. Це відповідає значенню року 2017.

Причини збільшення продажів – це, з одного боку, суттєво збільшені витрати на ремонт після аварій, а з іншого – поліпшення поведінки власників транспортних засобів. У 2018 році на кожний автомобіль було виконано 0,9 ремонтних робіт. Таким чином, рівень 2013 року був знову досягнутий.

Привабливі профілі роботи для молодих людей

Позитивним для автомобільного бізнесу є продовження привабливості галузі для молоді. У 2018 році, наприклад, автосалони та автомайстерні підписали угоди про навчання з 23,415 молодих людей, які побажали стати автомобільними мехатроніками. Це на 5,4 відсотка більше, ніж у 2017 році. Навчання в якості автомобільного продавця зайняло 5445 нових учнів, що на 2,9 відсотка більше, ніж у 2017 році.

Це означає, що обидва професійні профілі вже фіксують зростання кількості учнів п’ятий рік поспіль. В цілому, автомобільна промисловість в даний час готує 93 350 молодих людей в технічних і комерційних професіях.

Кількість підприємств автобізнесу продовжує скорочуватися

Кількість компаній в автомобільному бізнесі в минулому році скоротилася на 720 підприємств або на 1,9 відсотка до 36 750 порівняно з аналогічним періодом минулого року. Загальна кількість ділиться на 15 200 брендових і 21 550 незалежних підприємств.

Зниження загального числа відбулося, серед іншого, через корпоративні неплатоспроможності та поточну оптимізацію дилерських мереж.

Відповідно, кількість працівників в автомобільному бізнесі змінилася до 441 тис., Що на 1,9 відсотка менше, ніж у 2017 році.

Advertisements

Related posts