В правильній поставі змінювати шини легше

Скоро знову настане високий сезон зміни шин. Що для більшості означає витрата коштів і не більше, ніж поїздка в автомайстерню, для автомеханіків означає великі фізичні навантаження. Це не легке завдання, навіть для тих, хто звик до важкої фізичної роботи. Особливо піддається великому навантаженню спина.

Це залежить від правильної технології

Щоб запобігти хворобливим симптомам надмірного використання в плечах, руках і спині, вирішальним є не тільки правильні інструменти, але й правильний спосіб роботи. Асоціація дає наступні поради щодо ергономічних змін шин:

Автомобіль повинен бути піднятий. Після зняття кришок і ослаблення гайок, шина повинна бути висаджена з прямою спиною. Для зворотного підйому колеса шин слід максимально наблизитися перед авто, щоб була можливість для присідання. Спина повинна залишатися витягнутою, слід уникати круглої спини, якщо це можливо.

Рекомендується піднімати шину тільки тоді, коли вона легко доступна обома руками – якомога ближче до верхньої частини тіла і притиснута до грудей. Підйом повинен виконуватися за допомогою сил ніг, що знижує тиск на диски попереку.

Для легкого монтажу на спині краще ставати на коліна на м’якій поверхні і обережно піднімати шину на маточину з прямимою спиною. Тримайте шину в положенні однією рукою і затягуйте гайки коліс якомога довше іншою рукою.

Гайковерти з мінімальною вагою
Особливо для фахівців майстерень, основний час зміни шини пов’язаний зі збільшенням навантажень, повідомляє асоціація. Тому пневматичний гайковірт повинен бути ергономічним і легким (менше 1200 грам). Також рекомендуються наступні критерії:

  • Двостороннє функціонування для правих і лівих рук
  • Рукоятка з двосторонньою стійкістю
  • Інтуїтивне, точне та зручне керування
  • Хороша потужність передачі
  • Як можна більш низький рівень шуму

Згідно Асоціації також корисно:

  • Захист від ударів
  • Аксесуари для шумозаглушення

Advertisements

Related posts