Чому Google My Business має стати вашою новою домашньою сторінкою

Занадто багато дилерів і маркетологів прирівнюють додавання багатьох сторінок до веб-сайту як SEO. Один з найпоширеніших запитань, які дилери запитують, це “скільки запитів сторінок ми отримуємо на місяць?” – і це неправильно.

Google не хвилює, скільки сторінок ви додаєте на свій сайт … Google піклується про якість вмісту вашого сайту. Досить додати одну дійсно, пов’язану з місцем розташування дилера сторінку,
ніж 10 загально цільових сторінок, і результати пошуку будуть кращі. Ви ж не збираєтеся відображатися в сусідньому місті лише тому, що до вашого сайту було додано швидку сторінку, яка була оптимізована в цьому місті.

Оновлення Google роблять алгоритм більш розумним, але це не тільки те, як обчислюються результати пошуку. Google демонструє більше інформації про сторінки результатів пошуку, ніж будь-коли раніше. Google My Business додав багато нових функцій і інформації до профілю за останній рік.

Власники бізнесу та маркетологи скаржаться, що Google зараз намагається утримати користувачів у Google, замість того, щоб очікувати, щоб вони переходили на веб-сайти. Ми не маємо тут обговорювати те, що сьогодні – ми просто дивимося на очевидний факт, що оскільки Google продовжує показувати більше інформації на сторінках результатів пошуку, користувачі мають менше причин натискати на ваш веб-сайт.

Коли потенційні клієнти просунулися досить далеко у воронку, щоб знаходитися в точці, де вони обирають, в якого дилера вони хочуть купувати, вони більше не переглядають кілька сайтів. У більшості випадків вони порівнюють дилерів на основі інформації, наданої на сторінках результатів пошуку.

Ваш профіль Google My Business – це ваша нова домашня сторінка.

Якщо комусь потрібен ваш номер телефону або хоче дізнатися, коли ви відкриті, або хочете перевірити відгуки, або хочете перевірити, як виглядає дилерська служба, їм більше не потрібно натискати на ваш сайт. Оскільки Google відображає більше інформації та зміни в поведінці користувачів.

Раніше ви чули, що ваш веб-сайт був новим салоном і що ваша домашня сторінка – це перше враження, яке ви б зробили про потенційного клієнта. Тепер це перше враження надходить з вашого профілю Google My Business.

У дослідженні 2018 Local Search Ranking Factors, нещодавно опублікованій версії щорічного дослідження, важливість сигналів Google My Business зросла на 32%. Майже кожен місцевий експерт з SEO, включений до дослідження, заявив, що вони будуть інвестувати значно більше часу в Google My Business у 2019 році.

Змініть, як ви думаєте про SEO, і почніть приділяти більше уваги своєму профілю Google My Business. Не припускайте, що потенційні клієнти натискатимуть на ваш сайт – ви повинні надати максимально інформації до свого профілю GMB.

Ось короткий перелік того, на що слід звертати увагу:

  • Зробіть своє ім’я дилера правильним.
  • Переконайтеся, що ваша адреса правильна, а контактний код карти розміщений у потрібному місці.
  • Переконайтеся, що вказано місцевий номер телефону (якщо ви хочете використовувати номер для відстеження, вкажіть номер відстеження в основному слоті та місцевий номер у другому слоті)
  • Переконайтеся, що вказано правильні години.
  • Переконайтеся, що ви вибрали правильні категорії. Не намагайтеся, щоб інші категорії підходили до того, що ви робите, вибирайте найменшу кількість найбільш точних категорій.
    Переконайтеся, що ви завантажили чудові фотографії та відео, і переконайтеся, що ви часто змінюєте їх.
  • Переконайтеся, що ви отримали надзвичайну оцінку огляду – принаймні 4,5
  • Переконайтеся, що у вас більше відгуків, ніж у ваших конкурентів
  • Переконайтеся, що ви відповідаєте на кожен відгук, як позитивний, так і негативний
  • Переконайтеся, що ви написали дивовижний бізнес-опис
  • Переконайтеся, що ви використовуєте Google Posts для спільного використання акцій (принаймні раз на тиждень)
  • Переконайтеся, що ви контролюєте запитання та відповіді. Швидко відповідайте на нові запитання та переконайтеся, що ваші відповіді будуть оприлюднені, щоб вони відображалися як остаточна відповідь на кожне запитання. Задайте власні запитання і дайте відповіді на них так, щоб звичайні запитання були доступні для всіх.

Налаштуйте мислення SEO на 2019 рік і зосередьтеся на вашому списку Google My Business. Ви краще відображатиметеся в локальних пошуках, і ви отримаєте більше потенційних клієнтів.

Advertisements