Автомайстерні і електромобільність: між надією і тривогою

Кому дозволено працювати на електричних або гібридних автомобілях, точно регулюється законодавством. Без відповідної кваліфікації механік в електрифікованому автомобілі навіть не може міняти шини. Тільки після першого етапу трирівневого навчання ви можете принаймні доторкнутися до транспортних засобів з високовольтної технологією – по крайній мері, якщо поблизу немає струмоведучих частин. На другому рівні дозволена більш велика робота, тільки на третьому рівні дозволено працювати з самої високовольтної системою. Дорога ця довга, більше 100 уроків і кілька тисяч євро це буде коштувати для підприємства автобізнесу в Європі.

Для незалежних автомайстерень, зусилля також дуже великі. Крім того, інвестиції не дуже привабливі. Більш того на чистих електричних автомобілях можна заробити менше грошей, ніж на звичайних моторизованих автомобілях. Оскільки не тільки зникає більша частина механічної роботи, знос гальм зменшується і останні, але не в останню чергу гарантії продажів, такі як регулярна заміна масла, усуваються, ремонтний бізнес в епоху електромобілів значно скоротиться. Таким чином, так звана вартість праці – свого роду більш точна погодинна ставка – для чистих електромобілів в порівнянні з бензином зменшується на 30-44 відсотка. У разі гібрида, з іншого боку, в деяких випадках він може навіть зрости – особливо в разі дорогих і складних гібридних моделей.

Європейські асоціації автобізнесу очікують лише невелике сниження

Існують різні погляди на те, що частково суперечливі тенденції в кінцевому підсумку означають для галузі: песимісти припускають спад в двозначних числах. Центральна асоціація автомобільного бізнесу Німеччини (ZDK) налаштована оптимістично і прогнозує лише незначне зниження післяпродажного бізнесу в 2025 році. Що стосується основного технічного обслуговування, яке проводиться приблизно кожні чотири роки, асоціація очікує падіння продажів всього на 3,6 відсотка. Проте, він очікує досить низьку частку електричних автомобілів в п’ять відсотків, в той час як гібриди становлять близько трьох разів більше. В даний час навряд чи можна заробити на електричній мобільністі. Кількість автомобілів у парку все ще невелика, і більшість моделей все ще настільки нові, що власники відправляються в контрактні автомайстерні. Навіть водії старших моделей – високовольтні автомобілі на зразок Nissan Leaf і Renault Zoe, а також Toyota Prius, існують вже багато років – часто шукають автомайстерню, орієнтовану на виробника. Не в останню чергу тому, що альтернативи відсутні. Обтавина, яка повільно змінюється, хоча конкретні цифри в даний час відсутні. Проте, галузеві асоціації передбачають, що вже існують незалежні майстерні, які займаються як мінімум більш старими гібридними і електричними транспортними засобами. Крім того, цифри подальшого навчання в Європі показали, що численні майстерні створили умови для проведення технічного обслуговування та обслуговування. «З 2009 року близько 15 000 співробітників авторемонтних майстерень, тільки в Німечині мають кваліфікацію для роботи на високовольтних транспортних засобах в навчальних центрах ремісничих майстерень», – пояснює асоціація.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.