Автодистрибуція: Бізнес-модель оренди автомобілей має потенціал

Оренда автомобілів, ймовірно, буде такою ж звичною, як і сам автомобіль. Десять відсотків нових реєстрацій в Європі проходять за рахунок компаній з прокату. Тому це великомасштабний бізнес. Зараз в автомобільному ланцюжку додано багато нових бізнес-моделей. В принципі, однак, виникає питання про те, як автодистрибуція може брати участь в ній. В даний час є провайдери, такі як Fair.com в США або Cluno в Німеччині, які прагнуть до співпраці з автосалонами та чия бізнес-модель працює тільки в співпраці з автодилерами.

Це означає, що клієнт не купує і не здає в оренду свій автомобіль, а орендує вчасно певну фіксовану щомісячну суму. Деякі послуги, такі як обслуговування і страхування включені. Можливість дострокового повернення надається. Як правило, оплачуються тільки витрати на паливо.

Однак тільки 53 відсотки опитаних осіб, які приймають рішення в автодистрибуції, чули про ці моделі. 41 відсоток вважають цю модель цікавою і вважають можливості для торгівлі швидше позитивними. Близько чверті, однак, говорять про примхи і вважають цю концепцію непридатною для дилерів (20 відсотків). 43 відсотки були б готові інвестувати в програмне забезпечення, а 34 відсотки – в рекламу.

Як постачальник автомобільних підписок, від 40 до 50 відсотків респондентів хотіли б бачити їх виробника або імпортера на їхньому боці. Проте, 40 відсотків переконані, що спільна мобільність занадто далека від основної діяльності роздрібного сектора. Навпаки, 38 відсотків бачать можливість диверсифікувати свій бізнес. Для кожного п’ятого модель автомобільної підписки також становить загрозу для реального торгового бізнесу.

Можливості та ризики

Що стосується шансів розширення пропозиції, автоматична підписка на 42 відсотки – це можливість розширеного тест-драйву – і, таким чином, в кінцевому рахунку, ще один спосіб продажу автомобілів. Для 37 відсотків таку пропозицію пропонує потенціал для завоювання нових клієнтів. Торгівля явно розглядає ризики як загрозу ослаблення своєї основної компетенції (34 відсотки), девальвації автопарку, канібалізації бізнесу і занадто великим зусиллям (по 33 відсотки кожен). Проте, близько половини респондентів можуть уявити додавання підписки на автомобілі в портфель, а також припустити, що ця бізнес-модель зарекомендувала себе на ринку.

Advertisements