Майбутнє автодистрибуції: до 2025 року прибутковість значно зменшиться

Нове дослідження автомобільного бізнесу підтверджує похмуре майбутнє для класичної торгівлі автомобілем . Завдяки зростанню продажів в Інтернеті та руйнування сервісного бізнесу, прибуток компаній від продажів скоротиться приблизно до 1,2 процентного пункту до 2025 року, заявляють консультанти з менеджменту компанії Bain & Company.

Тим не менш, автосалони можуть протидіяти новим бізнес-моделям, більш ефективними процесами і сильніше зосередитися на досвіді та лояльності клієнтів. Це може принести їм додатковий прибуток до 0,8 відсоткових пунктів. Згідно з заявами Асоціації Автобізнсу Німеччини, рентабельність продажів у 2018 році становила в середньому від одного до 1,3% (2017: 1,5%).

“Трансформація автомобільної промисловості швидко прогресує, що означає нову еру для продажів і дистрибуції”, сказав співавтор дослідження Маркус Гофман. Разом з виробниками, автодилерам доведеться перевизначити свою роль, свої завдання та винагороду в процесі продажу.

Згідно з заявою експертів, стаціонарні дилери будуть залишатися ключовим елементом у збуті автомобіля незважаючи на всі пророцтва приреченості. Виробники повинні підтримувати їх у їх переорієнтації, у тому числі за допомогою нових форматів роздрібної торгівлі або моделі компенсації на основі діяльності, посилаючись на компенсацію за, наприклад, кількість тест-драйвів, передачу автомобіля або обслуговування клієнтів. Хоффман: “Така система може допомогти закрити 0,4% різниці в дохідності”.

Відповідно до дослідження, нові комерційні формати відіграють вирішальну роль . Серед варіантів називаються класичні, міського типу, повноцінні автомобільні представництва з великою сервісною областю, та високими вимогами до персоналу, до змішаних локацій: салони у центрах міст, маленькі сервісні цехи, центри тест-драйвів або вузькоспеціалізовані сервісні фабрики на околиці. “Автотрейдери, готові до інвестування, які супроводжують цей розвиток, завдяки інноваційним ідеям і новаторській роботі, будуть серед переможців трансформації”, – сказав Хоффман.

Власні ідеї мають право на життя

Ерік Зайєр, також автор дослідження, на власні зобов’язання автомобільних компаній. “Враховуючи їхнє локальне ринкове знання та підприємницьке мислення, автодилери приречені на те, щоб розробити їхні власні ідеї для нових служб збуту” вважає експерт. “Особистий контакт є і залишається найбільш надійним і формуючим способом спілкування з клієнтами”.

Орієнтація на клієнта : Автомобільна промисловість повинна значно збільшити задоволеність клієнтів. Інтенсивні аналітичні дані дозволяють створити стратегію цифрового догляду, яку реалізують автосалони на місцевому рівні. Вони можуть запропонувати покупцям індивідуальні рішення – і тому це збільшить доходи.

Автономне керування автомобілем : Кількість повністю автоматизованих або самостійних автомобілів в Європі зросте на низькому рівні до 2025 року. Це зменшить нещасні випадки та незначні пошкодження, а також робоче навантаження автомайстерень. З цим розвитком, що займе ще кілька років, автосалони мають час переналаштувати свою бізнес-модель. У той же час клієнтам можуть допомогти індивідуальні програми лояльності. Ці нові завдання вимагають різних моделей компенсації, ніж попередні системи бонусів / маржі.

Зв’язок / оцифровка : автовиробники продовжуватимуть штовхати онлайн-продаж нових автомобілів . Згідно дослідження, більше 30 відсотків нових автомобілів в Європі, як очікується, будуть продані до 2025 року через Інтернет. У Німеччині 42% клієнтів вже можуть уявити собі покупку свого нового автомобіля в Інтернеті. В результаті, бізнес нових автомобілів в дилерському центрі повертається назад. У той же час, оцифрування допомагає підвищити ефективність основних процесів. 

Електрифікація : Згідно з даними дослідження, близько 30 відсотків усіх нових автомобілів, що продаються, і шість відсотків транспортних засобів європейського населення будуть живитися повністю або частково електроенергією в 2025 році. Чисті акумуляторні автомобілі потребують набагато менше обслуговування, від чого постраждає сервісна діяльність автоцентрів. Багато автолокацій та майстерні – особливо в дорогих центрах міст знаходяться в небезпеці. Одне з можливих рішень – об’єднати існуючі підприємства в ефективні фабрики обслуговування на околицях.

 Спільна мобільність : Особливо в столичних районах попит на нові транспортні засоби падає внаслідок мережевих пропозицій мобільності та спільних транспортних засобів. У той же час, великі клієнти замовляють більше автомобілів безпосередньо від виробника для своїх парків. Тому для автосалонів важливо заздалегідь розширити свою бізнес-модель. Наприклад, вони повинні спеціалізуватися на обслуговуванні автопарків, що обслуговують автомобілі, та обладнати послуги мобільного зв’язку. 

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.