Виклики для Aftersales 2019: отримання контролю над процесами

Де повинні починатися компанії для того, щоб використати свій потенціал після продажу? Автомобільна торгівля передбачає організаційні заходи, тобто внутрішню оптимізацію з 70 відсотками на першому місці.
Післяпродажний бізнес в дилерському центрі продовжує залишатися солідним потенціалом для розвитку підприємства в цілому. Незважаючи на розповсюдження електронної мобільності і можливість прямого онлайн-доступу виробника до автомобіля і згенерованих даних у майбутньому. Це не зміниться так швидко. Аналітики і окремі виробники навіть припускають, що рівень продажів не буде знижуватися внаслідок нових послуг і продовження значного збільшення парку автомобілів.
Для інших служб все ще постає питання, хто буде робити бізнес у майбутньому. Але поки що нічого не вирішено – і компанії зараз стикаються з іншими викликами. Загальне задоволення бізнесом сервісу в Європі, в цілому, залишається неоднозначним. Майже третина опитаних учасників автомобільного бізнесу не задоволені. На 67 відсотків більшість перебуває в позитивному настрої, але велика кількість негативних оцінок загального задоволення ясно показує, що поставлені цілі, очевидно, ще не досягнуті.
Як головні виклики чи події у 2019 році, що впливають на післяпродажний бізнес, респонденти поставили автовиробників першими, після чого зросли очікування клієнтів та знизилися обсяги продажів.
Тему персоналу можна знайти лише на п’ятому місці, але це просто виявляє нові працівники. Що стосується розширення бізнесу, то лише 47% бачать можливості для збільшення використання виробничих потужностей. Основні трейдери та найменування преміум-брендів набагато впевненіші (60%).

Попереду брендові компанії

Проте найбільший потенціал для того, щоб змінити ситуацію, розглядається по-друге, лише на ринку. Торгівля передбачає організаційні заходи, тобто внутрішню оптимізацію, причому 70% на першому місці. Це підтверджують і експерти. Але це також означає, що тут має відбутися щось. Проблеми відомі. Незалежно від цього, більшість учасників панелі переконані, що брендова автомайстерня продовжуватиме випереджати бізнес сервісу, незважаючи на виявлені дефіцити.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.