Покупка шин: Рекомендації автомайстерні переважують ціну

Ціна при покупці шини – це ще не все. Для більшості автомобілістів рекомендація їх майстерні є вирішальним критерієм для вибору шин, як показало дослідження, проведеного організацією моніторингу автотранспортних засобів KÜS. 53 відсотки автомобілістів- чоловіків і 65 відсотків автомобілістів-жінок сказали, що купили шину, яку продавець рекомендував.

Одна з причин, чому думка гаражів настільки популярна серед автомобілістів: Шини, як правило, є продуктом, з яким вони не хочуть мати справу. Більшість респондентів погодилися з твердженням, що “ми тільки дбаємо про стан шин, наскільки це можливо”, і в більшості випадків реклама залишалася непоміченою. Приблизно кожен другий чоловік і лише кожна четверта жінка заявили, що знайомі з предметом шин.

Ця незацікавленість багатьох в темі всесезонних шин стає зрозумілою. За загальним визнанням, 28% власників приватних транспортних засобів заявляли, що вони їздять на всепогодних шинах. Звернення деяких респондентів, однак, слід розглядати з обережністю.

Зрештою, багато автомобілістів відносяться до своїх зимових шин як до всесезонних, які вони помилково використовують протягом року. Про це свідчать дослідження BBE Automotive на транспортних засобах осіб, що пройшли тестування. Завдяки цілеспрямованій навчальній роботі майстерень, продажі шин можуть бути підвищені, і один або інший автомобіліст все ще може бути переконаний у перетворенні.

Незважаючи на це: універсальний всесезонний варіант шин завойовує ринок. Навіть в цьому році сім відсотків власників автомобілів хочуть “безумовно” і десять відсотків “дуже ймовірно” купити нові всесезонні шини. Причини включають в основному різні погодні умови, зручність і економію коштів. Наприклад, 40% тих, хто використовує всепогодні шини, заявили, що “не потребують зимових шин у своїй місцевості”. Інші причини “: “Я уникаю складу шин” (39%) і “уникаю витрат на заміну” (33%).

На запитання “Де ви плануєте придбати ваші наступні шини?”, 23 відсотки назвали підприємства роздрібної торгівлі шин, а потім незалежні автомайстерні (20 відсотків), контрактні автомайстерні (20 відсотків) і Інтернет (16 відсотків). Тим не менш, багатьом дилерам і гаражам важко продати свою продукцію або послуги своїм клієнтам. Тому що 80 відсотків автомобілістів не отримали додаткових пропозицій при їхній останній покупці шини. “Тут потенціал продажів не використовується”, – кажуть експерти.

Advertisements