“Чи може електричний автомобіль зберегти навколишнє середовище?”

Традиційні автомобілі вважаються важливою причиною шкоди навколишньому середовищу. Протягом багатьох років їх критикували за високі викиди двоокису вуглецю, тому активісти з екологічною позицією закликають до переходу на електричну мобільність. Багато виробниківхочуть дотримуватися цього, і в даний час створюються потужні моделі з більшим діапазоном. Електричні автомобілі продаються як чисте майбутнє – особливо в промислово розвинених країнах. Однак часто буває недостатнє усвідомлення того, що передбачуване рішення створює інші проблеми.

Як вони виглядають, ілюструє документальний фільм,який буде показаний у понеділок (3 червня) о 22:45 першого. “Чи може електричний автомобіль зберегти навколишнє середовище ?” прагне до більш точної презентації теми і веде аудиторію, зокрема, до Південної Америки, де видобувається літій.

Хімічний елемент вважається істотним для найбільшої складової електричного автомобіля – акумулятора . Але його виробництво вимагає не тільки порівняно багато води. Видобуток літію також використовує хімічні речовини, які працюють разом, щоб бути надзвичайно агресивними. Токсичний пил впливає на сільське господарство і тварин, що забезпечує основу для корінного населення своєю вовною та м’ясом.

Літій є лише одним з багатьох сировинних матеріалів, необхідних для виробництва електричного автомобіля. Щоб залучити їх, випускається стільки вуглекислого газу, що експерти, як дослідники в Інституті по кліматичних змінах Вупперталя, припускають, що електронна мобільність є значно більшим тягарем, ніж двигуни внутрішнього згорання, принаймні, якщо автомобілі мають подібний діапазон.

Політики, прихильники Тесли та інші захисники електронної мобільності, які говорять у документації, здається, мало знають про це. Вони вважають, що вони роблять щось хороше для навколишнього середовища. Але боротьба за екологічно чисту енергію , опитані фермерами в Південній Америці, чітко висловлюється на своїх спинах.

Протилежні на значущих картинах

Наскільки нерівні ці два світи, показує документацію у значущих образах. У той час як розкішні моделі E світяться на великих виставках автомобілів, безплідні, пилові ландшафти в аргентинській провінції Жужуй свідчать про екзистенціальні негаразди. З такими контрастами, фільм вдається викрити іноді самовпевнене ставлення провідних індустріальних країн.

Хоча в документації йдеться про передбачувані визначеності, це не здається розчарування. Навпаки, він представляє альтернативні концепції, які обертаються переважно навколо громадського транспорту. Тут фахівці дійсно бачать потенціал для підвищення екологічності мобільності . Велика надія спирається на додаток , який допоміг у Вільнюсі, що громадяни частіше залишають свій автомобіль. Цього року вони також хочуть представити берлінські транспортні компанії.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.