Чи енергосистема витримує хвилю e-car?

Прорив електромобільності ще попереду. Але що відбувається, якщо мільйони електричних автомобілів заряджаються одночасно протягом декількох годин – чи витримають існуючі електричні мережі? Енергетична галузь готується до такого сценарію і досі бачить великі проблеми. Найбільшими з них є краще керування мережею та ефективне управління навантаженням та зарядом.

Вплив на кількість електроенергії не є головною проблемою. З 20 мільйонами електричних автомобілів у 2030 році, наприклад у Німеччині, загальне споживання електроенергії зросте на чотири-п’ять відсотків. Це можливо, оскільки енергосистема стає більш ефективною.

В даний час кількість електричних автомобілів у Європі все ще управляється. Проте в найближчі роки все більше і більше моделей вийде на ринок. Згідно з прогнозами, до 2030 року десятки мільйонів електричних автомобілів будуть потрібні для досягнення цілей кліматичного руху.

Пікові навантаження очікуються ввечері

Експерти заявляютт, що існуючі мережі можуть впоратися з додатковою кількістю електроенергії. Більш проблематичним є те, що люди, ймовірно, хочуть зарядити свої електронні автомобілі приблизно в той же час, а саме – класичний час після роботи. Багато власників автомобілів, ймовірно, з’єднають після роботи з 16 до 18 годин свої автомобілі до розетки і захочуть повністю їх зарядити.

Це призведе до значного піку ввечері, як показують результати стрес-тесту. Так звана зарядка з мережевою експлуатацією може допомогти виправити цю ситуацію: наприклад, автоматичне зміщення попиту приватного клієнта на вечір і ніч, не зауважуючи його потреби.

Для мережевих операторів, особливо приватних, це виклик. Справа полягає в тому, щоб посилити мережі, коли це необхідно, і запобігти можливим вузьким місцям – наприклад, коли багато власників автомобілів хочуть одночасно заряджати свої електричні автомобілі на одній вулиці.

Відпустити зарядні станції з тимчасовою затримкою

Прикладом інтелектуального управління розподільчими мережами, може бути ланцюг світлофора для публічних пунктів зарядки: він би розблокував станції зарядки на вулиці, одна за одною, а не одночасно. Іншою можливістю може бути “розумна зарядка”. Всі користувачі отримали б трохи менше енергії у разі вузького місця. З достатком, кожен отримує якомога більше.

Висновок: процес розширення мереж має бути керований, якби все було правильно. Це означає: класичне розширення мережі в поєднанні з інтелектуальним управлінням споживанням енергії.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.