Дослідження: автодилери борються за надання цифрових рішень споживачам

Онлайн-опитування, проведене серед 135 дилерів у США, дозволило краще зрозуміти поточні тенденції в роздрібних операціях, кредитах, фінансуванні транспортних засобів та шахрайстві. Вони також були опитані про їхні перспективи надання онлайн-роздрібних опцій клієнтам.

Час в дилерському центрі продовжує залишатися проблемою для споживачів, які прагнуть завершити операцію, особливо коли йдеться про процес F&I, вважають аналітики.

Сорок п’ять відсотків дилерів сказали, що це все ще триває від 90 хвилин до двох годин, а 31% сказали, що це займає до 2½ годин, щоб завершити угоду. В той час, як 84% дилерів сказали вони пропонують реєстрацію он-лайн, тільки 27% сказали вони можуть полегшити всю угоду он-лайн. І навпаки, 87% дилерів визнають, що клієнти воліють завершити операцію в Інтернеті.

Додатково, велика більшість (89%) дилерів продовжують боротися з неідентифікованою інформацією в кредитних додатках, кажучи, що вони обробляють від одного до двох кредитних додатків кожен день, які потрапляють до цієї категорії. Дилери також залишаються значною мірою зосереджені на зборі інформації, заявленої на кредитну заявку, таких як дохід (89%) і зайнятість (84%).

Менше половини (42%) дилерів заявляють, що в даний час збирають альтернативні форми даних, такі як право власності на нерухомість або історію платежів за нерухомість – додаткові дані, які можуть бути критично корисними для визначення відповідного фінансування для окремої особи.

“Там залишається відмінний розрив у що дилери в даний час пропонують та що покупці автомобілів захочуть отримати від цифрової роздрібної торгівлі,” сказав представник кампанії. «Зрозуміло, що є багато можливостей для поліпшення процесу прискорення транзакцій і надання повного онлайн-транзакційного рішення. Також ясно, що дилери продовжують потребувати надійних рішень, які допоможуть прискорити процес з кредитними кваліфікаціями та попередженням шахрайства, які продовжують впливати на результати CSI та онлайнові огляди, і щомісяця піддають ризику дилерів.

Шахрайство як і раніше залишається проблемою. Опитування показало, що 76% дилерів змушені обробляти від одного до трьох шахрайських операцій щомісяця. Ще 19% оцінюють, що вони обробляють від трьох до п’яти операцій щомісяця.

«Шахрайство відбувається в багатьох формах в рамках автомобільної транзакції і залишається значним занепокоєнням для багатьох дилерів, що ілюструє глибоку потребу в передових цифрових технологіях, які сьогодні пропонують миттєву перевірку ідентичності, місця проживання та інших форм альтернативних даних. Ці складні технології можуть знизити загрозу шахрайства, а також покращити загальний досвід клієнтів як покупців».

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.