Дослідження: консолідація в автомобільній промисловості прискорюється

Нинішній спад продажів і прибутків багатьох автомобільних компаній, ймовірно, зміцнить тенденцію до кооперації та злиття в галузі, згідно з експертами. “Регулювання ринку є неминучим”, – підсумував керівник відділу автомобілів і транспорту консалтингової компанії EY, Константін Галл. Переваги є у тих компаній, які тепер добре почуваються, в тому числі фінансово, в майбутніх темах електромобільності і автономного водіння.

“Кожен, хто не належить до верхівки, загрожує потрапити під колеса”, сказав Галл. “Деякі з сьогоднішніх незалежних автомобільних компаній існуватимуть протягом десяти років як бренд в одній з небагатьох мегакорпораціях”.

Падіння продажів та високі витрати на нові технології, згідно з аналізом EY на початку року, залишили глибокий слід на балансах більшості автомобільних компаній. Збут скоротився, з загальним операційним прибутком, який пішов вниз до найнижчого рівня з 2011. Японські автовиробники втратили 40 процента їхнього діючого прибутку порівняного до першої чверті 2018. У трьох німецьких компаніях VW , Daimler і BMW , було разом 29 відсотків.

Тільки корейські виробники збільшили свій операційний прибуток , пишуть експерти EY. Проте у списку відсутні французькі виробники, оскільки їх дані не доступна.

Daimler йде вперед – BMW вислизає з десятки

Незважаючи на це, Daimler все ще вдалося стати найбільш прибутковою компанією світу в першому кварталі, за даними дослідження, 7,1 відсотка від продажів залишилося як операційний результат. Це помітно менше, ніж на початку 2018 року, але більше, ніж у всіх інших досліджуваних виробників. На другому місці приземлилася Toyota з 6,8 відсотка, слідуючи за Suzuki з 6,5%. Volkswagen був з 6,4 відсотка на четвертому місці, BMW вийшов з тільки 2.6 процентами з провідної десятки.

“Прибутковість падає по всьому світу, і якщо поточний спад продовжиться, ми побачимо більше цінових воєн, які, ймовірно, будуть відображатися на маржі”, – сказав експерт EY Пітер Фусс. Для того, щоб отримати контроль над стрімкими витратами, спостерігається тенденція до більшої співпраці та дуже широких партнерських відносин.

Як кажуть, високі витрати на дослідження та розробку не є альтернативою. “Найважливішим буде те, що виробники автомобілів покладаються на ті майбутні технології, які в кінцевому рахунку будуть оплачувати автоклієнти, так що тільки в майбутньому виробники продовжать на продукті автомобіль робити гроші”, сказав Галл.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.