Дослідження: Що найбільше дратує молодих покупців автомобілів

Молоді клієнти роздратовані класичною покупкою автомобіля. Близько одного з чотирьох молодших 30 років турбують громіздкі переговори з дилером, 15% скаржаться на неможливість покупки в Інтернеті, а 14% вважають, що запропоновані варіанти фінансування занадто складні, як свідчить опитування консалтингової фірми Accenture серед кінцевих споживачів у Німеччині, США, Великої Британії та Франції. Існує також критика повільного процесу доставки і обмежених варіантів конфігурації, доступних для автомобіля вибору – обидва пункти згадують близько 10 відсотків респондентів.

Якщо вірити дослідженню, стаціонарна торгівля автомобілями може отримати проблеми в майбутньому. Наприклад, 48% респондентів зацікавлені в покупці свого наступного автомобіля в Інтернеті. А що до 43 відсотків бажано безпосередньо від виробника. 35 відсотків воліють незалежного дилера. До цих пір, онлайн прямих продажів нових автомобілів – будь то про дилерів або виробника – все ще є винятком. Проте експерти очікують бум нових моделей продажів на найближчі роки.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.