Якість нової автомобільної техніки в 2019 році залишається незмінною порівняно з 2018 р., що є першим роком без поліпшення з 2014 року, згідно з дослідженням JD Power 2019 Initial Quality Study. Примітно, як зазначають аналітики, більше брендів погіршилися, ніж покращилися за останні 12 місяців.
“Автовиробники продовжують домогатися прогресу у областях infotainment, що привертає дуже багато споживчого уваги,” заявили представники JD Power. Але, деякі традиційні проблеми залишилися на цей рік, включаючи неякісне фарбування, проблеми з гальмами та шумоізоляцією. Крім того, більше людей мають проблеми зі своїми просунутими системами допомоги водіям, які є критичними для побудови довіри споживачів у майбутніх автоматизованих транспортних засобах.
Початкова якість вимірюється кількістю проблем, що виникли на 100 транспортних засобів (PP100) протягом перших 90 днів володіння, з нижчою оцінкою, що відображає більш високу якість. У дослідженні цього року покращилися лише 13 марок; 18 погіршилися. Середній показник галузі залишився незмінним на рівні 93 PP100.
Genesis займає найвищу позицію в загальній початковій якості з рейтингом всього 63 PP100. Kia (70 PP100) займає друге місце, а Hyundai (71 PP100) займає третє місце. Це вже другий рік поспіль три корейські марки знаходяться на вершині загального рейтингу, і вже п’ятий рік поспіль компанія Kia є найвищим рейтингом масового ринку.
Ford (83 PP100) займає четверте місце та Lincoln (84 PP100) займає п’яте місце.
Land Rover є найбільш покращеним брендом, у якого на 37 PP100 менше проблем, ніж у 2018 році. Інші марки з сильними поліпшеннями включають Jaguar (вниз 18 PP100), і Dodge і Volvo (вниз 8 PP100). Це найвищий рейтинг Dodge, що він класифікував у дослідженні.
Батьківська корпорація, яка отримує найбільшу кількість нагород модельного рівня, є Hyundai Motor Group (шість нагород), за нею йдуть General Motors (п’ять), BMW (три); Ford (два) і Nissan (два).