Дослідження: Молодші співробітники можуть зменшити текучість кадрів дилера

Cox Automotive випустила своє дослідження дилерського персоналу в 2019 році, виявивши “оптимістичний” прогноз, заснований на підростаючих поколіннях, виявляючи більший інтерес до роботи в дилерських підприємствах, ніж у старших поколіннях, вважають аналітики.

Приблизно 20% всього персоналу дилерів, швидше за все, шукатимуть іншу роботу протягом наступних шести місяців, при цьому третина працівників, які не працюють в менеджменті, відчувають себе нейтральними або незадоволеними своєю роботою. Ці цифри вказують на високий ризик потенційної втрати частини свого торгового персоналу, який, за оцінками, становить 80% текучості кадрів, але все ще залишається групою, яка, найімовірніше, вплине на задоволення покупців автомобілем, згідно з дослідженням покупців автомобілів Cox Automotive 2019.

“Хороша новина полягає в тому, що у дилерів є можливість змінити цю тенденцію”, – сказала Ізабел Хелмс, віце-президент із досліджень та маркетингу ринку, Cox Automotive. «Нове покоління входить до складу робочої сили і приносить із собою нове зацікавлення працювати в дилерському центрі. Щоб залучити та утримати працівників на цьому високо конкурентному ринку праці, автосалони повинні розуміти, які переваги та культурні властивості найцінніші для цих працівників та вживати заходів для позитивних змін у їхній автосалонах».

Серед генерацій Z та Y понад 30% зацікавлені працювати в дилерському центрі в продажах, згідно з дослідженням. Цей відсоток майже на 10 відсоткових пунктів вище, ніж інтерес, проявлений старшими колегами та представниками покоління X.

Члени генерації Z починають входити до робочої сили, у дилерів є шанс побудувати культуру, яка приваблює та зберігає цей молодший талановитий персонал. Однак, якщо вони хочуть залучити це наступне покоління, автосалони повинні вирішити значні прогалини в сучасній культурі робочих місць для роздрібної торгівлі автомобілями, вважають аналітики.

“Дилери не можуть дозволити собі знімати погляд з потреб своїх співробітників”, – сказав Боб Косткан, старший директор університету “Кокс Автомотів”. Це контрольовані питання, які необхідно вирішити, щоб забезпечити максимальний досвід клієнтів та прибутковість ».

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.