Дослідження Carsharing: Немає реальної альтернативи приватному автомобілю

Згідно з дослідженням консалтингової фірми AT Kearny, спільне використання автомобілів є лише потенційною альтернативою володіння автомобілем для п’яти відсотків німців. Лише кілька міст Німеччини є досить густонаселеними, щоб мати змогу керувати автомобільним обміном автомобілів.

“Для вигідного спільного використання автомобілів потрібні певні мінімальні кількості користувачів у поєднанні з високою щільністю користувачів, якої вже немає в багатьох віддалених районах великих німецьких міст”, – сказав Вульф Столль з AT Kearney. Наразі лише одинадцять міст із відповідним розміром та густотою населення мають умови для економічного надання послуг спільного користування автомобілем. Наразі автори дослідження бачать прибуткові запаси лише у Берліні, Гамбурзі та Мюнхені.

Німецькі автомобілісти – навіть ті, хто користується послугами спільного користування автомобілем – але все-таки цінують власний автомобіль, особливо через постійну доступність. Таким чином, спільний доступ до автомобілів розглядається як додатковий варіант, але менш як повна заміна власного автомобіля.

Лише один відсоток клієнтів користується пропозицією щодня

Це показує попередня практика. Лише один відсоток клієнтів користується пропозиціями щодня.

Таким чином, дослідження AT Kearney підтверджує думку про те, що приватний транспортний засіб у Німеччині досі відіграє занадто велику роль для створення докорінного повороту мобільності. Завдання політики – це змінити.

Обмін автомобілями не вирішує проблем із дорожнім рухом та кліматом

Сам по собі обмін автомобілями не вирішує проблем з дорожнім транспортом та кліматом. Вирішальним є розумне поєднання різних видів транспорту – від поїзда, автобуса , велосипеда – до транспортного засобу спільного користування.

Автори дослідження також рекомендують покращити інтеграцію послуг спільного користування у громадський транспорт. Поки, однак, обмін автомобілями в Німеччині – це скоріше конкуренція, ніж доповнення до автобусу та поїзда.

Для дослідження консультація з управління опитувала, серед інших, понад 1000 людей у ​​Німеччині, Великобританії та США – половина з них були клієнтами Carsharing. У порівнянні з іншими двома розглянутими ринками, спільний доступ до автомобілів є досить популярним у Німеччині: тоді як у США та Великобританії лише половина клієнтів, що користуються спільним користуванням, користуються послугами принаймні раз на місяць, у Німеччині це все ще дві третини.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.