Опитування: Наймолодші покупці автомобілів відвідують дилерів найбільше

Нове опитування Urban Science серед 2000 американських покупців автомобілів та 200 автодилерів виявляє, що більшість (81%) довіряють інформації, наданій персоналом автосалону, і що наймолодші респонденти схильні відвідувати найбільшу кількість автосалонів перед покупкою.

Опитування, показало, що 84% респондентів обрали ціну як визначальний фактор у виборі дилерського підприємства. Але якість сервісу (75%) також суттєво зважилася у своїх рішеннях, разом із продажами з низьким тиском та досвідом роботи персоналу (обидва 72%).

Примітно, що члени покоління Z та Y повідомили, що відвідували найбільше автомобільні салони, в середньому 3,8 салона на покупку – більше, ніж старші покоління (2,6), Gen X (2,4) та “дитячі бумери” (2,1).

“Це одне з важливих висновків з точки зору дилера”, – сказав Ренді Берлін, глобальний директор Urban Science з дилерських послуг. «Зараз усі дані або так звані дослідження, надані галузі, свідчать про те, що клієнти відвідують лише 1,2 дилера. Це дослідження говорить зовсім навпаки ».

Пропонуючи подальше заохочення дилерам, 83% респондентів сказали, що «ніколи» не купуватимуть без тест-драйву, а 89% сказали, що демонстрація автомобіля була «найвпливовішим інструментом» у процесі прийняття рішення.

“… Ці данні суперечать бажанню” зробити все в Інтернеті, тільки щоб автомобіль доставили до будинку “- 85% опитаних тут споживачів сказали, що не купують транспортний засіб, не побачивши його спочатку фізично. Отже, знову ж таки цінність дилера залишається, – сказав представник компанії, яка робила опитування.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.