Прямі онлайн-продажі автовиробників: Де компенсація витрат для дилерів?

В Європейській автобізнес-спільноті ведуться гарячі дискусії щодо того, яка роль автодилерів у випадку прямих продажів автомобілів зі сторони виробників. Роль комуникаторів з автовиробниками беруть на себе національні асоціації автобізнесу Європейських країн.

До прикладу Асоціація Німецького Автобізнесу (ZDK) інтенсивно розглядає можливі майбутні платежі, зі сторони автовиробників, в якості компенсації дилерам за передачи авто клієнту, яка декларується як плата дилеру за діяльність, з точки зору продажів є неприйнятною. “Система компенсацій повинна бути простою, обчислюваною та простежуваною, і вона повинна покривати витрати дилера при продажу нових транспортних засобів та давати прибуток. Однак плата за діяльність, пов’язана з системою компенсацій за продаж дилерів, пов’язана з великими адміністративними зусиллями, важко підрахувати і, ймовірно, не будуть покривати витрати, оскільки дилер отримає лише частину відшкодованих витрат” – заявляють в Асоціації.

Тому Німецька Асоціація Автобізнесу, яка є найбільш сильним лобістом галузі в інституціях Євросоюзу, розробила власну пропозицію щодо компенсації автодилерам у разі посилення прямих продажних автовиробників / імпортерів. Це дозволяє припустити, що виробник повинен буде сплатити дилеру фіксовану ставку – як вид оренди за надання торговельної спроможності в межах прямої підприємницької діяльності виробників. Це повинно бути надано незалежно від того, використовуються ці потужності виробником чи ні.

Визначення розміру “оренди”

Оренда повинна визначатися наступним чином: Асоціація дилерів та виробник / імпортер визначають загальний обсяг продажів на певному європейському ринку і, виходячи з цього, пропорційно прямих продажів виробника . Ця частка прямого бізнесу повинна бути розподілена окремими дилерами пропорційно показникам продажів окремих дилерів. На наступному кроці сторони домовляються про компенсацію в євро за один авто, що покриває витрати, а також зарахований дохід. Ця плата повинна бути приблизно дорівнює поточному рівню маржі на авто. Тільки такий підхід забезпечує відшкодування витрат у дилера і, таким чином, довгострокове забезпечення торговельних можливостей, підкреслює Асоціація.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.