Volkswagen: Майстерні повинні мати можливість заробляти більше, незважаючи на електронну мобільність

З одного боку, Volkswagen хоче стати провідним постачальником електромобілів, а з іншого, бізнес післяпродажного обслуговування також повинен одночасно зростати. Як це зробити, пояснили у Volkswagen. Представники концерну заявили: “Ми наполегливо працюємо над тим, щоб сегмент післяпродажного продажу залишався важливим джерелом доходу для Volkswagen в майбутньому. Ми будемо продовжувати значно розширювати його для наших сервісних партнерів”.

Відповідальним у Вольфсбурзі також зрозуміло, що вимога технічного обслуговування електромобіля значно нижча, ніж вимоги до транспортного засобу з двигуном внутрішнього згоряння. Від 20 до 30 відсотків менше, автомайстерні зможуть заробити на електричних автомобілях, підрахував Volkswagen. Тим не менш, партнерам має бути надана можливість компенсувати ці втрати.

Volkswagen очікує подальшого збільшення оборотів в післяпродажному обслуговуванні. Такі очикування у представників центру оригінальних запчастин VW у Баунаталі поблизу Касселя. Керівник відділу продажів Крістіан Дальхайм впевнений, що електрична мобільність не призведе до фінансових втрат підприємств автобизнесу. Volkswagen хоче підтримувати рітейлерів цифровими інструментами.

Передбачаються різні фактори. З одного боку, зростатиме кількістний склад парку автомобілів. Volkswagen прогнозує, що він продовжить помітно зростати в найближчі роки. В даний час близько 25 000 СТО торгових марок Volkswagen обслуговують близько 100 мільйонів автомобілів по всьому світу. До 2030 року ця кількість вже буде близько 150 мільйонів, сказав Дальхайм. Хоча частка електрокарів буде збільшуватися, але це зростання займе досить значний час. На 2030 рік Група розраховує, що близько від 10 до 15 відсотків власних транспортних засобів будуть электричними.

Відповідно, транспортні засоби з ДВЗ, та їхній потенціал заробітку залишаються важливими. У коротко- та середньостроковій перспективі складність у післяпродажному бізнесі навіть збільшиться, так як окрім “пальників” на ринку будуть також гібриди та чисті електромобілі. Дальхайм пояснив: “Ми ростемо з парком автомобілів, але також зростаємо тим, що власники автомобілів витрачають більше грошей на машину на післяпродажному обслуговуванні. Це теж важливий показник для нас”.

Сервісні партнери повинні стати більш ефективними

Якщо ви хочете заробляти більше грошей на автомобілі, вам доведеться ефективно працювати. І в цьому компанія все ще бачить багато можливостей для вдосконалення в своїх автомайстернях. Середня робота автомайстерні займала до 80 хвилин для виконання адміністративних завдань, сказав представник концерну. Мета – скоротити це значення до 15 хвилин. Мета – допомогти компаніям за допомогую цифрових інструментів.

Центральним компонентом буде система “Діас” для всіх марок Групи – скорочене від Digital After Sales. З його допомогою Volkswagen хоче крок за кроком підвищити продуктивність підприємств. Наприклад, більше не потрібно вести діалог з кожним замовником. Як доповнення, послуга камери вже активна в деяких компаніях. З його допомогою сервісний персонал може зняти пошкодження автомобіля та відправити його замовнику поштою. Потім можна знову визначити, хотів би він зробити додаткову роботу, виконану майстернею, чи ні.

В перспективі, Volkswagen хоче оцифрувати повний цикл роботи з клієнтами. Представник концерну казав: “Замовник повинен, таким чином, отримати повний контроль над ходом сервісного процесу.” Сьогодні все ще автомобіліст, який має проблеми, все ще багато деталей повинен узгоджувати по телефону Надалі це має бути значно більш автоматизованим. Вирішальним для цього є мережа покупців, транспортних засобів та дилерів”.

Нові інструменти надійдуть поетапно до 2022 року
Volkswagen хоче поетапно розгорнути подальші компоненти своєї системи, і в 2022 році вона буде завершена. Наприклад, Група працює над “поштовою скринькою”, що дозволить компаніям значно простіше стежити за всіма замовленнями клієнтів. Однак ці інформаційні панелі також дозволять виробнику чи імпортеру отримати доступ. Те, що компанія характеризує як «прозорість», може, при чіткому тлумаченні, також перетворитися на дуже суворий «контроль» компаній.

Мета: підвищення лояльності клієнтів

Тим не менш, і надалі будуть клієнти, які цінують аналогові процеси, відзначили представники концерну. Вони повинні надалі служити найкращим чином, ви хочете підвищити лояльність. Якщо замовник зі своїм електрокаром рідше відвідує майстерню, вам просто потрібно переконатись, що більше клієнтів прив’язується до їх власної експлуатації.

Надалі партнерам-майстерням доведеться освоювати як цифровий, такі аналоговий світи. Потреби у навчанні персоналу все ж не повинні зростати. Дальхайм також додав, що компанії не будуть нести значні додаткові витрати через впровадження Digital After Sales.

Однак консолідація всередині галузі, ймовірно, ще більше прискорить плани Volkswagen. Зокрема, малому бізнесу буде складно вирішити майбутні виклики самостійно. Представник VW Group сказав: “Класичного бізнесу з повним набором послуг буде менше. Але це не означає, що у нас буде менше можливостей заробити грошей на післяпродажному обслуговуванні».

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.