Продаж авто: Програмне забезпечення важливіше аніж потужність.

Продуктивність двигуна або марка автомобіля вже не на першому місці при купівлі транспортних засобів для покупців у Німеччині. Найважливіший критерій для 93 відсотків німців, чи транспортний засіб пропонує інтегровані навігаційні послуги, згідно з дослідженням, опублікованим цифровою асоціацією Bitkom.

Таким чином, цифрові послуги посіли навіть випереджаючу ціну закупівлі – 91 відсоток назвав це в репрезентативному опитуванні визначальним критерієм. Не менш важливими є такі екологічні характеристики, як споживання транспортного засобу з подальшим загальним комфортом (88 відсотків) та типом приводу (84 відсотки). Системи допомоги водіям відстають з 80 відсотками, навіть до розробки (79 відсотків).

“Автомобіль все ще є чудовим технічним подвигом, навіть якщо програмне забезпечення вже відіграє центральну роль”, – заявив президент Bitkom Ахім Берг. Користувачі хотіли б користуватися тими ж послугами в автомобілі, що і вдома.

Автомобіль також втрачає значення, особливо серед молодих людей. 62 відсотки більше не бачать статусного символу у власному автомобілі. Всього 40 відсотків респондентів сказали, що для них особисто автомобіль порівняно з іншими транспортними засобами втрачає значення. Половина населення хотіла б транспортних засобів з електроприводом , але інша їх відкидає.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.