Інтернет-покупці нових автомобілів: короткі терміни доставки дуже популярні

Deutsche Automobil Treuhand окремо проаналізував дані свого звіту за 2019 рік за темою “покупки нових автомобілів в Інтернеті “. У центрі уваги були покупці автомобілів, які знайшли свій новий автомобіль у 2018 році через новий автомобільний портал, а потім придбали його.

Інтернет-покупці встановили інші пріоритети: покупців автомобілів опросили за 19 критеріями покупки – від ціни придбання до екологічності – зі значеннями від 1 (дуже важливо) до 4 (неважливо) для класифікації. Отримані середні показники ставлять “надійність” у верхній частині списку для всіх покупців нових автомобілів та покупців Інтернету (1,18 та 1,28 відповідно). Однак у наступних рядах дві цільові групи чітко відрізнялися: Хоча покупці нових автомобілів зазвичай дотримувались “зовнішнього вигляду / дизайну ” (1,50) та “ціни придбання” (1,54), це була лише “ціна придбання” (1, 44), а потім « витрата палива”. Цікаво зауважити, що критерій “короткі терміни доставки” в середньому посідали 10-е місце (1,93), причому покупці в Інтернеті роблять на нього набагато більше уваги і ставлять його на сьоме місце (1,70) “Близькість дилера” (2,22) значно перевищила 16-е місце 19-го рангу, усі покупці нових автомобілів досягли 8-го місця (1,88).

80 відсотків врешті-решт купили у іншого дилера

Інтернет-покупці є більш гнучкими у виборі дилерів та брендів / моделей: Для 54 відсотків покупців Інтернет відповідав за зв’язок з роздрібними торговцями в більш широкому середовищі. 80 відсотків врешті-решт купили машину у іншого дилера, ніж планувалося. Серед усіх нових покупців автомобілів ці показники склали лише 31 і 23 відсотки відповідно. Також у виборі бренда та моделі Інтернет-покупці були більш відкритими і орієнтувалися на хороші пропозиції. Для іншої марки, ніж спочатку планувалося, 34 відсотки покупців Інтернету (середній показник усіх покупців нових автомобілів становив 20 відсотків) обрали іншу модель 31 відсоток (19 відсотків – ціна всіх покупців нових автомобілів). Загалом, покупці Інтернету також оцінювали значно меншу кількість торговельних марок: У той час як третина покупців нових автомобілів описували себе як бренд-лояльні, це було в Інтернет-покупців на 24 відсотки значно менше. Ще 55 відсотків заявили, що вони перейдуть на бренди між двома та трьома марками (показник для всіх покупців нових автомобілів – рівно 50 відсотків), а 21 відсоток сказали, що вони не піклуються про марку в цілому, оскільки це була функціональність при прийнятті рішень. 

Висока задоволеність покупців Інтернетом

Загалом висока задоволеність дилерів покупкою нового автомобіля була перевершена покупцями Інтернету. На питання “Наскільки задоволені / ви були в цілому з дилером, у якого ви купили свій автомобіль?” 37 відсотків відповіли “надзвичайно задоволеними”, а ще 51 відсоток – “дуже задоволеними”. Для всіх покупців нових автомобілів цифри становили 28 відсотків та 56 відсотків.

Переважна більшість покупців Інтернету оцінили покупку автомобіля, попросивши емоційні фактори, як позитивні. 53 відсотки підтвердили таке твердження: ” Купівля автомобіля – це досвід для мене, і мені це подобається. Мені подобається інформувати себе (також широко, протягом більш тривалого періоду) про транспортні засоби та пропозиції”. Виходячи з усіх покупців нових автомобілів, лише 44 відсотки підтвердили це твердження. Ще 37 відсотків покупців Інтернету оцінили покупку як нейтральну – ні негативну, ні позитивну (всього: 46 відсотків).

Інтернет-покупці мало чим відрізняються з точки зору соціодемографічних особливостей від класичних покупців нових автомобілів. Вік 43,4 року лише трохи нижче середнього (45,1 року). Розподіл за статтю ідентичний: 66 відсотків чоловіків стикаються з 34 відсотками жінок . Чистий дохід домогосподарств становить 4,232 євро, у покупців Інтернету, проте приблизно 700 євро.

Кожен десятий новий автомобіль купується в Інтернеті, серед споживачів, які використовували нові авто портали в процесі покупки , хороша чверть навіть шукала їх там. Тобто вони відкрили свою нову машину, потім перейшли до дилера і купили там нову машину. Перетворено на всіх покупців нових автомобілів, дванадцять відсотків придбали свої машини в Інтернеті.

Торгова платформа, що займається брендами, і сувора цінова дисципліна як рішення

Єнс Ніцшманн, керуючий директор DAT: “З одного боку, нові платформи для автомобілів пропонують рішення для особливо чутливих до ціни груп покупців, з іншого боку, їхній асортимент також обмежений, оскільки дуже часто доступні лише транспортні засоби або ті, у яких опції обладнання” не причеплені “. Природно, платформи з найвищими цінами завдають болю автодилерам, принаймні тим, хто не бере участі у знижках, і, на жаль, за найвищими цінами стоять не лише компанії з прокату автомобілів з високими знижками або виробники чи імпортери. Торговці, які працюють практично оптом і тому майже повністю відмовляються від своїх націнок, пропонуючи нові транспортні засоби через платформи, позбавляють своїх колег необхідних надбавок “.

Ніцшманн продовжує: “Зараз я недостатньо наївний, щоб вважати, що проблему можна вирішити солідарно, але, з моєї точки зору, індустрія повинна усвідомлювати, що загрожує торгівлі автомобілями в цілому, якщо Google серйозно зацікавлений у торгівлі автомобілями. Дилерам не потрібно цього боятися, але ще кілька нових платформ транспортних засобів, безумовно, не є відповіддю – більше схоже на те, що восьминіг із Силіконової долини нарешті активізується, на мій погляд, мають статися дві речі: По-перше, створення однієї крос-бренд-торгова платформа, можливо, під егідою асоціації автобізнесу, по-друге, сувора цінова дисципліна в пропозиціях. В останньому випадку я не говорю про соціалізм, а лише про те, що потрібно досягти принаймні торгових націнок, що покривають витрати на маркетинг такого складного продукту як автомобіль, необхідний для інвестицій у майбутнє. Звичайно, виробники та імпортери також залишаються на борту “

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.