Майбутнє торгівлі автомобілями: До 2035 року прибуток вдвічі зменшиться

Якщо автомобільна промисловість хоче заощадити хоча б частину своїх доходів та прибутку, вона повинна адаптуватися до мереж, нових концепцій приводу та мобільності в продажах та обслуговуванні. Це результат дослідження Deloitte «Майбутнє продажів і After Sales », який перевіряє , як чотири мегатренди галузі – підключення мереж, альтернативні приводи, спільне використання автомобілів і автономне водіння – а також загальні тенденції , такі як демографічні зміни чи урбанізація – вплинуть на автомобільний бізнес до 2035 року.

У торгівлі автомобілями відбуваються глибокі зміни: якщо незалежні постачальники послуг мобільності натискають між виробниками та їхніми замовниками, прибуток від продажу транспортних засобів до 2035 року зменшиться на 53 відсотки, прогнозує дослідження . Тому що нові посередники матимуть значну ринкову потужність із своїм прямим доступом до клієнтів.

Якщо інтернет-брокери займаються приватним та корпоративним банкінгом, ця сфера теж знаходиться під тиском. Таким чином, виробники автомобілів радять, на думку Deloitte, створити власні канали онлайн-продажів та розширити прямий бізнес, минаючи традиційну торгівлю автомобілями. Це дозволить їм знизити витрати на дистрибуцію, уникнути конкуренції між власними дилерами і, таким чином, збільшити норму прибутку від продажів. “Незважаючи на зниження продажів на 16 відсотків, продажі автомобілів залишаються привабливим бізнесом, оскільки автовиробники докорінно відновлюють свою мережу збуту ” , – каже Томас Шиллер, партнер та керівник автомобільного напрямку в Deloitte та відповідальний за дослідження. Його рекомендація: нові машини представити в привабливих центрах міста та встановити тест-драйв- та сервісні центри на околицях міста.

Якщо вірити дослідженню, кількість проданих нових автомобілів буде постійно зменшуватися протягом найближчого десятиліття. “Для цього є кілька причин”, – каже Шиллер. “Крім старіючого суспільства, це також включає послуги мобільності, такі як спільне використання автомобілів, і в міських районах будуть привабливі альтернативи вашому власному автомобілю, такі як автономний трансфер та роботизовані таксі”.

За даними Deloitte, автомобільний ринок загрожує падінню прибутку з продажів на 55 відсотків за 15 років. Крім того, прибуток високорентабельного бізнесу від запасних частин, робіт з технічного обслуговування та ремонту опускається відповідно. Причина полягає в альтернативних приводах, особливо в електроприводі , використання яких автори дослідження за базовим сценарієм оцінюють до 40 відсотків продажів нових автомобілів.

Шиллер також розраховує на масове скорочення високоприбуткового бізнесу із запчастинами – оскільки електромобілі мають менше зношених деталей, ніж звичайні транспортні засоби. Тільки бізнес з шинами отримує вигоду від підвищення потужності.

Потрібні фінансові послуги

Оскільки сфера зростання бачить галузеві фінансові послуги: 2035 рік складе більше половини всіх нових автомобілів, проданих компаніям і автопаркам, зараз їх 37 відсотків. Подальші можливості виникнуть у виробників автомобілів, якщо їм вдасться продати мобільність як послугу. Шиллер: “Виробники автомобілів повинні стати постачальниками послуг мобільності, які пропонують своїм клієнтам транспортний засіб або послугу трансферу саме тоді, коли вони хочуть бути мобільними”. Однак компаніям доведеться боротися за цей бізнес, адже з’являються нові гравці, такі як Uber або Waymo.

“Наше дослідження показує, що виробники автомобілів переживають складні часи протягом наступних 15 років”, – наголошує Шиллер. “Без глибоких змін їм навряд чи вдасться отримати прибуток у 2035 році.” У дослідженні Deloitte робиться висновок, що навіть якщо компанії зараз вирішують правильні проблеми, нелегко буде компенсувати спад традиційного автобізнесу новими бізнес-моделями.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.