Молоде покоління все ще хоче володіти автомобілем

Покоління так званих Millennials налаштоване на автомобіль набагато позитивніше, ніж зазвичай підозрюють. Згідно з дослідженням міжнародної консалтингової фірми Duff & Phelps, молодь у Німеччині навіть більш відкрита до купівлі чи лізингу автомобілів (81%), ніж у середньому по ЄС (79%). Однак розрив між запереченнями та зацікавленими сторонами в цій країні міг бути більш вираженим, ніж середній показник по Європі. 42 відсотки молодих німців, у яких ще немає машини, мають намір здійснити покупку протягом наступних п’яти років. Це 50 відсотків у всій Європі.

На думку світу, європейське потомство все ще є найбільшим відмовником автомобілів. У групі тих, хто не володіє автомобілем, 43 відсотки хочуть продовжувати без придбаного чи орендованого автомобіля. В Азії це 37 відсотків, у Північній Америці ще 31 відсоток. У Південній Америці, з іншого боку, лише 15 відсотків можуть погодитися з тим, що не бажають машини в довгостроковій перспективі.

Цікаво, що дослідження припускає, що часто цитовані аргументи проти власного автомобіля – екологічні проблеми та хороший громадський транспорт – майже не відображені. Більшість представників молодого покоління вважають автомобіль необхідним транспортним засобом для самостійного та комфортного руху. Альтернативні варіанти, такі як спільне використання автомобілів, не використовуються ними або рідше одного разу на тиждень.

Майже кожен другий автомобіль їздить щодня

Автомобіль залишається засобом номер один у світі. Майже кожна друга людина щодня в дорозі (49%). На другому місці вже пішоходи (23%), за ними – громадський транспорт (16%). Найновіша колосальна велосипедна фракція припадає на 8 відсотків респондентів, які щодня забиваються у сідло, уважно стежать за моторизованими розумами (7%). За ними – сучасні альтернативні автоможливості (7%), спільне використання автомобілів (6%) або спільний проїзд (5%) та користування таксі (5%).

Ще раз дослідження показує, що люди в Азії особливо сприйнятливі до електромобільності. Як у Китаї (61%), так і в Гонконзі (59%), а також у Японії (53%) та Сінгапурі (43%), затвердження моделей на батареях, електричних або гібридних є найвищим. Автомобілісти в Бразилії (21%), США (26%), а потім Німеччині (32%), найменше, можуть почати з електронної мобільності.

Advertisements

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.