Опитування: веб-сайти дилерів не відповідають очикуванням споживачів у 3 ключових сферах

Досвід онлайн-покупок, запропонований більшістю дилерів, не відповідає очікуванням клієнтів, згідно з новим опитуванням Affinitiv 1000 споживачів автомобілів.

Хоча 76% покупців автомобілів сказали, що важливо персоналізувати веб-сайт дилерів, лише 26% респондентів погодилися з тим, що дилери надають високоособистісний досвід на своєму веб-сайті. 

“Веб-сайт часто є першою точкою контакту з дилером, але більшість дилерських веб-сайтів були побудовані за допомогою неофіційних технологій, які відображають давнє уявлення про те, як споживачі купують автомобілі”, – сказав Дуг Ван Сах, віце-президент Affinitiv із стратегії та аналітики. “Для того, щоб відповідати очікуванням клієнтів, роздрібні торговці авто повинні розвинути свій досвід покупок, щоб відповідати рівню, встановленому роздрібними торговцями в інших галузях промисловості”.

Опитування Affinitiv показало, що досвіду покупок в Інтернеті, який пропонують дилери, не вистачає у трьох ключових сферах. Коли клієнтів запитали, яку частину веб-сайту вони хочуть персоналізувати, головними пунктами були «транспортні засоби, що цікавлять», «особливості транспортних засобів» та «транспортні засоби в межах мого бюджету».

Хоча 65% споживачів хочуть, щоб веб-сайти персоналізували транспортні засоби, що представляють інтерес, лише 47% веб-сайтів дилерів активно рекомендують автомобілі, що представляють інтерес, виходячи з поведінки клієнта.

П’ятдесят вісім відсотків споживачів хочуть отримати рекомендації щодо автомобілів, що базуються на конкретних особливостях, що цікавлять, але у досліджуваній вибірці веб-сайтів жоден веб-сайт дилерів не рекомендував авто на основі особливостей, що цікавлять.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.