Дослідження IFA: переобладнення дизельних автомобілів немає великих ефектів

Експерти Інституту автомобільної промисловості (IfA) припускають, що рівень викидів діоксиду азоту (NO2) до кінця 2023 року порівняно з 2018 роком зменшиться лише на 3,4 до 3,6 відсотка. У так званих інтенсивних містах, які особливо сильно забруднені забруднювачами повітря, це було б як мінімум від 6,4 до 7,1 відсотка.

Причиною, яку надають експерти, є обмежена доступність систем модернізації, з одного боку, і великий скептицизм серед власників дизельних автомобілів Євро-5 з іншого. Теоретично до 2023 року, наприклад, по всій Німеччині буде близько 2,2 мільйонів транспортних засобів – автомобілів, але також вантажівки або автобуси – мають бути дооснащенні. Однак фактичний ринковий потенціал з цих причин становить лише добру третину. І навіть переобладнання всіх 2,2 мільйонів транспортних засобів призвело б до зниження NO2 загальнодержавних лише 15 відсотків.

Зрештою, слід перевірити, чи це виправдовує економічні зусилля та використання ресурсів для модернізації, пише керівник дослідження професор Стефан Рейндл. Корисних ефектів, мабуть, вдасться досягти лише завдяки модернізації всіх дизельних автомобілів Євро-5 в Європі. “Однак для досягнення цього необхідне велике фінансування з боку федерального урядів, щоб мотивувати власників транспортних засобів до модернізації та постачальників систем надавати комплексні послуги у достатній кількості”, – підкреслив Рейндл.

Це ж підтримують Європейські Асоціації Автобізнесу. Обмежувати підтримку інтенсивних міст та покладатися на добровільні платежі від виробників не працює. Для автомобільної промисловості переоснащення дизельних автомобілів також коштує чималих грошей. Згідно з дослідженням, галузі fне вистачає мільярдів євро доходу , оскільки ринковий потенціал не використовується.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.