Звіт: Покупці автомобілів віддають перевагу повноцінним відео авто в русі

Внутрішні дані Flick Fusion Video Marketing показують, що відеоролики з повним рухом є найбільш швидкозростаючими відеопродуктами серед автосалонів у 2019 році. Як відсоток від загального перегляду відео, яке споживачі спостерігали на дилерських веб-сайтах, платформах соціальних медіа та третьому. -популярні веб-сайти для автомобільних покупок, перегляди відео в повному обсязі в першому кварталі 2019 року зросли на 20% порівняно з аналогічним періодом року тому.

“Я вважаю, що основною причиною цього збільшення є те, що все більше людей бачать той значний вплив, який ролики роликів мають повний рух на їх продажі”, – сказав Тім Джеймс, головний директор Flick Fusion. “Однак я хочу попередити дилерів, що перед тим, як ви закінчитесь та підпишетесь на повноцінний відеопакет, переконайтесь, що ви або ваш постачальник послуг зможете створювати відео професійної якості”.

Ще важливішим, ніж тип відео, є експозиція відео, додав Джеймс, зазначивши, що відео, розміщені на каналах соціальних медіа, повинні з’являтися і на веб-сайті дилерів.

“Цей самий автомобіль отримає стільки ж, і, мабуть, набагато більше, переглядів на цих інших сайтах, ніж він з’явиться на їхній сторінці у Facebook, але вони не зажадають часу або використають правильні технології, щоб це відео працювало для них через усі їхні точки онлайн-маркетингу “, – сказав він.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.