VW впроваджує подорож клієнтів у майбутнє

Зовсім недавно начальник відділу продажів VW Юрген Стакманн написав у Linkedin, що виробник прагне реалізувати свою стратегію присутності в мережі якомога швидше. Тепер менеджер пояснив в іншій статті, на що виробник сподівається.

“Фольксваген: ми настільки ж лояльні до наших клієнтів, як і сам автомобіль”

Те, що відхиляється від попередньої процедури, пов’язане насамперед із збільшенням очікувань клієнтів. В майбутньому потрібні індивідуальні послуги на вимогу, нові форми мобільності, додаткові послуги, такі як служби доставки. На сомому автомобілі, однак, буде менше зосереджено. “Ми впевнені, що в майбутньому Volkswagen  буде таким же релевантним до лояльності клієнтів, як і сам автомобіль”, – каже Стакманн.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.